dimecres, 24 de juliol del 2013

Ruta inoblidable !! Alpins s'ho ha passat fantàstic

Bona nit!
Al grup Alpins ja hem arribat de ruta!! Una ruta que se'ns ha fet a tots molt curteta perquè ens ho hem passat molt i molt bé! Tots els nens s'han portat genial i la relació entre tots ha estat fabulosa.
Aquest any, com a novetat vam fer el primer dia de ruta per la tarda, és a dir, vam sortir a caminar de la casa en direcció a Siurana a les 17:30, per tal d'evitar les hores màximes de sol. A l'arribar a Siurana, desprès d'un llarg camí una miqueta passat per aigua, ens vam dirigir al camp de futbol on vam passar la nit als vestidors del mateix. A l'arribar però, encara ens quedaven forces per disputar un partit contra uns nens del poble.
El segon dia de la ruta, després de passar la nit als vestidors del camp de futbol, ens vam llevar ben d'hora ben d'hora i vam sortir a caminar en direcció a Pontós. Va ser un dia molt llarg i en el qual vam passar una mica de calor, però per sort a l'hora de dinar ja vam arribar a la nostra destinació. Aquest dia, com a novetat també, vam dormir en una altra casa de colònies, Ca n'Oliver, ja que aquesta instal·lació disposava de dutxes d'aigua calenta i piscina, que vam gaudir gran part de la tarda. A la nit, desprès de sopar vam fer uns jocs de cartes i ben aviat vam anar a descansar als nostres llits. Estàvem molt contents de poder dormir a un llit.
Ahir, el tercer dia de ruta, vam llevar-nos una mica més tard, ja que volíem aprofitar per dormir una mica més de l'habitual en uns llits molt còmodes. Al llevar-nos ràpidament vam esmorzar i ens vam posar a caminar, però amb una novetat. Aquest dia els nens caminaven sols, és a dir, sense monitors. Hi havia un monitor 10 minuts per davant que anava deixant cartolines rosa llampant que indicaven el camí a seguir, i 2 monitors darrera que controlaven que els nens seguissin pel camí. Tot i això els nens portaven un mapa, un mòbil i un xiulet d'àrbitre en cas de necessitat, que no van utilitzar. Va anar molt bé! Els va agradar moltíssim. Vam passar la tarda a la piscina de Navata, on apart de passar-ho super bé, els vostres fills i filles van participar molt activament i sent l'altaveu del professor en una classe d'aquagym! Estaven encantats! La nit la hem passat a unes dependencies de l'ajuntament genials. Estem molt agraïts a l'ajuntament de Navata.
Avui, ben d'hora ens hem llevat i hem vingut a la casa caminant des de Navata. El camí ha estat ràpid i fàcil. A l'arribar hem pogut anar a la piscina.
Els monitors estem molt contents amb els nostres nens d'Alpins! A la ruta ens ho hem passat genial i ens fa molta pena que tot això s'estigui apunt d'acabar. Esperem poder gaudir al màxim aquests dies que queden.
Estels està a Figueres de ruta, mentre Everest continua les seves aventures!