dijous, 18 de juliol del 2013

Alpins marxem d'excursió a Figueres!

Hola a tots!!!! Som els monis del grup Alpins, aquest tres dies de colònies han sigut genials! Hem conegut a en Solius, un romà de terres Scarpianes que ens ha demanat quedar-se amb el territori d'Orressà ja que el seu ha patit una gran sequera.
Durant el segon dia vam conèixer al Solius i ens hem adonat que és una persona amb unes aptituds físiques molt bones però que de vegades li fallen alguns trets de la seva personalitat. La nostra missió serà aconseguir que sigui millor persona i així quedar-se amb el territori d'Orressà.
Ahir vam anar d'excursió a Figures. Vam llevar-nos molt aviat i encara una mica adormits vam agafar l'autobús. Un cop a Figueres, vam esmorzar i seguidament ens va aparèixer el Solius que ens demanava ajuda ja que sabia que havia de canviar però no per on  començar, després d'ajudar-lo tot el matí el Solius ja estava encaminat! A l'hora de dinar vam menjar uns entrepans de botifarra i pernil que estaven deliciosos, i per la tarda el Solius va voler coneixesim Orressà per entendre per què ell vol quedar-s'hi. Al vespre vam tornar a la casa de colònies i ens vam remullar a la piscina. Després de sopar puré de patata i carn arrebosada, vam conèixer les frases típiques Scarpa i ara ja tots els membres d'alpins ens considerem un experts d'aquestes terres. Abans d'anar a dormir vam fer una reflexió sobre el compromís per aconseguir un món millor. Durant tot el dia ens ho vam passar d'allò més bé! Les colònies ens estan passant molt ràpid!
Ahir Estels va continuar les seves aventures amb en Ganxut i Everest amb en Arnold, tots dos grups van gaudir molt del dia, sobretot de les manualitats que van realitzar durant el migdia, pilotes fetes amb globus farcits d'arròs que sereveixen per fer malabars.